Kategorie: Wszystkie | Komputerowo | Marudzenie | Poetycko | Politycznie | Sentymentalnie | Szczecinsko
RSS

Sentymentalnie

sobota, 10 maja 2008

Mialam sie pochwalic wczesniej, ale jakos nie wyszlo.


Od 2 tygodni mam juz wyksztalcenie srednie. Co prawda jeszcze niepelne, ale zawsze cos.


Co do pelnego, mam nadzieje ze moje wypociny z biezacego miesiaca, dadza mi ta szanse na zdanie matury i nie bede musiala nic poprawiac w sierpniu/za rok.

Przy okazji chcialam podziekowac darkjames'owi za pomoc z informatyki, co zaowocowalo wyzsza ocena z tego oto przedmiotu. Wolalabym nie wiedziec ile go to kosztowalo nieprzespanych nocy i nerwow. Nigdy bym sie nie wyplacila :D


Wymarzony kierunek? Geodezja. Pod uwage biore jeszcze inzynierie srodowiska. Wodociagi/kanalizacja/klimatyzacja. To chyba po ojcu mam[ma firme zajmujaca sie solarami, klimatyzacja, pompami ciepla, c.o.]

Geodezja daje pewniejsza prace i zarobki na przyszlosc, co do I mam malo danych. Ale to i tak takie marudzenie. Z moim zawzieciem po roku zrezygnuje i zostane rolnikiem.


pi徠ek, 15 lutego 2008

Zawsze kiedys wiedzialam ze beda klopoty probowalam z kims sie "zaprzyjaznic". Czesto [ale nieswiadomie] na sile. Tak bylo pare razy. Zaden z rozmowcow nie domyslal sie nawet ze uporczywie szukam jakiegos kola ratunkowego.

 

Try to give you warning
But everyone ignores me
(Told you everything loud and clear)
But nobody’s listening
Call to you so clearly
But you don’t want to hear me
(Told you everything loudu and clear)
But nobody’s listening

[Linkin Park - "Nobody's Listening"]

 

Przepraszam wszystkich ktorzy skosztowali mojego natrectwa, czesto ocenianego w bledny sposob.

Czas zmienic cos w swoim zyciu. Tez macie czasem taki pomysl? Nie bede pisac o tym co chce osiagnac, ani co skonczyc. Wiekszosc z was i tak ma mnie w dupie. Pozostala czesc i tak ma swoje problemy.

Dla mnie jednak bedzie to duza zmiena. Nie tyle w drobnostkach co w ideach. Czas spojec inaczej w przyszlosc i zrozumiec pare rzeczy. Mam 18 lat, mloda dupa jak niektorzy mowia. Mysle jednak ze to odpowiedni czas zeby dorosnac. I przedewszystkim niczego nie zalowac. Nie zalowac, nie miec pretensji do bledow mlodosci, ktore przeciez wszyscy popelniamy[popelnialismy]. Ja juz swoj limit dawno przekroczylam. Mam dosyc ciepienia i walenia co wieczor piescia w poduszke, bo przeciez wystarczylo byc rozwazniejsza.

Czas skupic sie na przyszlosci, ale nie zyc juz tylko marzeniami. Czas zaczac spelniac te marzenia. Jednak tylko te drobniejsze, przeciez nie zasluguje na wieksze...

 

PS. Koniec z ekg i irssi lezacym na screenie. Preferowany kontakt mailowy...

PS2. Nie wiem czemu akcentuje slowo "czas", jak ktos na to niech zostawi w komentarzu.

鈔oda, 13 lutego 2008

<annd> cze嗆 kochanie :*
<Metrozz> cze嗆 misiaczku :) :*
<annd> co tam ciekawego?
<Metrozz> a nic, styrany po si販e jestem...
<annd> :) a co robisz w walentynki? :))
<Metrozz> biceps i klate
<Metrozz> a ty ??
<annd> teraz to w sumie nic...
<annd> narazie...

 

A ja mam fajny pomysl na Walentynki, trzymajcie kciuki zeby wypalil. :-)

niedziela, 03 lutego 2008

Slowa Ephenoir'a #eris [dyskordianizm]

"Za 篡cia byli konsumentami propagandy. M闚i si, 瞠 tyle ludzi na 鈍iecie g這duje. Czemu z chocia瘺y nieco mniejszym 瘸lem nie m闚i si, 瞠 tyle ludzi na 鈍iecie wierzy? To mnie przera瘸."

Podpisuje sie pod tym calym cialem.

 
1 , 2